Cum comand mobila
Cum se realizeaza o comanda pentru mobila?
1.In cazul in care produsele dorite sunt pe stoc
Plata cu numerar se face in lei, integral, inainte de livrare sau la ridicarea mobilei de la sediul Mob&Deco. Valoarea mobilierului este cea din momentul confirmarii telefonice a comenzii.
La ridicarea mobilierului de la sediul Mob&Deco, se poate plati cu card bancar emis sub sigla Visa si MasterCard (inclusiv Maestro) prin intermediul terminalului POS existent.
Atentie!
In cazul in care cardul nu are activata optiunea de introducere a codului PIN in momentul platii, este necesar ca persoana care efectueaza plata sa fie posesorul cardului si sa se legitimeze cu actul de identitate. Se va verifica semnatura, care trebuie sa corespunda cu cea de pe card si cu cea de pe actul de identitate.
Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de Mob&Deco, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari.
Livrarea mobilierului se face dupa efectuarea platii in contul de mai jos, in baza proformei emise.
Joint Global Trade S.R.L.
Banca: Banca Alpha Bank-Agentia Drumul Taberei;
Cont: RO87BUCU1192233288022RON
Poti efectua plata online cu cardul personal sau al firmei, in conditii de siguranta deplina.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro).
Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizezi codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura ta (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta existenta in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii emitatoare a cardului.
Poti opta pentru obtinerea unei finantari pentru plata in rate.
Pasii de urmat sunt foarte simpli, documentatia necesara este minima iar raspunsul la solicitarea cardului este foarte prompt.
Pentru mai multe detalii viziteaza sectiunea Finantare - Rate.
2.In cazul in care mobilierul dorit nu este pe stoc, exista trei modalitati de efectuare a comenzii:
1. Comanda online - aceasta se face in cativa pasi simpli: alegeti produsul dorit si optiunile de material (stofa sau piele ). dupa care apasati butonul “Adauga in cos”. Daca doriti sa achizitionati si alte produse, selectati butonul “Continua cumparaturi”. Daca nu, apasati “Trimite comanda”.
Comanda dvs. va fi preluata de un consultant de vanzari, care va trimite contractul cu produsele comandate si factura proforma pe baza careia sa puteti achita avansul de 50% in contul firmei noastre, RO87BUCU1192233288022RON deschis la Alpha Bank-Drumul Taberei. Plata se poate face prin transfer bancar sau Internet Banking.
Atentie, pozele produselor si mostrarelor pot varia in functie de setarile monitorului.
La sosirea produselor comandate, veti fi contactat telefonic pentru a achita si restul de plata.
2. Comanda prin telefon
Daca doriti sa trimiteti o comada, puteti face acest lucru si telefonic. Trebuie sa-i comunicati consultantului de vanzari mobilierul pe care doriti sa-l achizitionati si culoarea dorita, iar acesta va va face un contract cu produsele comandate si o factura proforma . Acestea vor fi trimise pe adresa dvs. de e-mail si veti putea achita avansul de 50% din valoarea comenzii pe baza facturii proforme, prin transfer bancar sau Internet Banking. La sosirea produselor comandate, veti fi contactat telefonic pentru a achita si restul de plata.
Numerele de telefon sunt urmatoarele:
Bucuresti:
Telefon: 0722.339.100/ 0724.221.630/ 021.746.03.444
Cluj Napoca:
Telefon: 0364/410.019; 0732.117.616
3. Comanda mobilierului direct la oricare dintre showroom-urile noastre din Bucuresti si Cluj-Napoca. Dupa ce v-ati ales produsul, materialul si culoarea dorita, consultantul de vanzari va prelua comanda dumneavoastra. Veti primi un contract ce va contine datele dvs. de identificare sau ale firmei, produsele comandate si totalul de plata. Este necesara plata unui avans de 50% din totalul comenzii, plata putandu-se face cash sau cu cardul (VISA, MASTERCARD, MAESTRO).
Culorile mostrarelor prezentate pot varia cu pana la 3%.
Intre partile tapitate cu piele naturala si partile tapitate cu piele ecologica, pot exista mici diferente de nuanta datorate texturii diferite a celor doua materiale si influentate uneori de sursele de lumina folosite.
Produsele sunt lucrate manual si dimensiunile pot varia cu pana la 5 cm +/-.
La sosirea produselor comandate, veti fi contactat telefonic pentru a achita si restul de plata.
Toate ofertele si preturile prezentate in acest site pot suferi modificari in functie de evolutia cursului valutar dar si a altor factori de natura comerciala sau de forta majora. Beneficiarii sau clientii interesati de produsele prezentate trebuie sa ia legatura cu una din persoanele de contact cunoscute sau prezentate in paginile speciale de contact pentru a verifica valabilitatea ofertei. Preturile si imaginile nu au valoare contractuala si nu pot fi invocate in litigii comerciale sau de alta natura. Preturile si informatiile prezentate in aceste pagini pot fi afectate de erori neintentionate de introducere si verificare sau de interventii informatice neautorizate.
La sosirea produselor comandate, veti fi contactat telefonic pentru a achita si restul de plata.
Pentru orice intrebari, consultantii nostrii va stau la dispozitie.
DREPTUL DE RETRAGERE
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
Conform legislatiei in vigoare, clientul are dreptul sa returneze produsele fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Descarca formular de retragere
Exceptii:
-Furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
-Furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator
-Furnizarea de Bunuri comercializate in incinta spatiilor comerciale.
Conditii de returnare:
Produsele trebuie returnate în starea de produs nou şi însoţite de toate accesoriile (inclusiv feroneria), documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fişă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate la transport.
Dacă produsul returnat este deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă şi nu poate fi revândut ca şi produs nou, se va percepe o taxă pentru a acoperi diferenţa de preţ dintre un produs nou şi un produs deja utilizat. În cazul unui refuz, costurile de transport tur-retur cad în sarcina expeditorului.
Produsele oferite cadou trebuie de asemenea să fie returnate, în condiţii de produs nou. În caz contrar, vor fi facturate la preţul afişat pe site-ul nostru www.mobdeco.ro, iar valoarea lor va fi reţinută din diferenţa care trebuie rambursată.
În cazul returnării produselor care au beneficiat de serviciul de montaj, dacă Cumpărătorul a exprimat în prealabil acordul expres pentru executarea acestuia, costurile achitate pentru montaj nu vor fi rambursate.
Produsele efectuate la comandă nu pot fi returnate. Aceste produse au fost confecţionate special pentru dumneavoastră. Prin produse la comandă înţelegem orice produs care a fost personalizat dupa preferinţele clientului (dimensiune: lungime, laţime, înălţime; material de suprafaţă – prin specificarea unui cod de material sau orice altă modificare faţă de modelul standard prezentat în pagina de produs de pe site-ul www.mobdeco.ro), conform articolului 16, punctul c, din Ordonanţa de urgenţănr. 34/2014.
Rambursarea sumei achitate:
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii S.C. Joint Global Trade SRL de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.
S.C. Joint Global Trade SRL va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care S.C. Joint Global Trade SRL nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).